Rabu, 2 November 2011

Video Maharaja Lawak Mega Minggu 1

Gabungan pelawak senior dan junior dan juga pelakon komedi berportfolio tinggi daripada tiga negara bakal menjanjikan kelainan pada program realiti terbaru, Maharaja Lawak Mega yang telah memulakan Maharaja Lawak Mega Minggu 1 pada 28 Oktober lalu. Ini antara nama-nama peserta yang akan masuk bertanding:
Peserta-peserta Maharaja Lawak Mega adalah terdiri daripada kumpulan Pimai (Sathiya, Imuda dan Mat Over), Hiro (Hamdan, Ilya dan Ropie Cecupak), Boboi (Afdlin Shauki dan Harun Salim Bachik), Anje (Achong Sweet Child dan Joey Daud) dan Osbon (Mr Os dan Abon).
Turut menyertainya kumpulan BP-Bawal Power (Bob Kuman dan Sobri), Rap (Aziz Kota, Pak Lah Cecupak, dan Rama), Comel (Radhi Khalid dan Bell Ngasri) dan 3G (Yassin, Didie Alias dan Enot) manakala Adlin Aman Ramli dan Jalil Hamid masing-masing tampil sebagai peserta solo.
Pelakon dan penyanyi Ifa Raziah mengambil langkah berani untuk melakukan kolaborasi melalui kumpulan Syok yang membabitkan penyertaan Suhaimi (Singapura) dan Arif Sudin (Indonesia).
Sementara kumpulan Gebu (Hani dan Azian) mewakili Singapura manakala Lanun (Jegan, Elyas dan Salman-Al Farisi), Bawel (Dodon Jambul, Amin Bawel dan Dadang Ragas),Saehu (Eko, Bocil, Vicha) dan kumpulan Caer (Adetao, Mister Ibo dan Lugiana) mewakili Indonesia.
Facebook fanpage Maharaja lawak Mega jom Like
Perghh Memang ramai sungguh kan, Kongsikan di facebook anda, Terkini ada hadiah misteri menanti setiap pengguna facebook bertuah yang “share” artikle ini Video Maharaja Lawak Mega Minggu 1

Tiada ulasan:

Catat Ulasan