Selasa, 22 November 2011

khairul fahmi dan dahlia teck

erikut ialah gambar terbaru Khairul Fahmi Che Mat dan kekasihnya Dahlia Teck bersama rakan-rakan yang super seksi di Werner’s, Changkat Bukit Bintang.
Werner’s merupakan tempat makanan hidangan Itali.
Khairul Fahmi
Khairul Fahmi
Cuba tengok air apa atas meja tu? Black Label iaitu antara arak yang termahal. Exclusive nih..
Tak mao cakap lebih-lebih. Cakap salah tak cakap pun salah. Kalau dalam mediamalaya, dah macam-macam orang kritik si Khairul Fahmi ni. Takpelah, harap-harap Khairul Fahmi dapat la bimbing si Dahlia Teck tu yer, bukan ikut jejak langkah sebab sebagai lelaki perlu memimpin.
sama2 kelantan jaglah martabat negeri kelantan itu sendiri yang merupakan serambi mekah..

 
Siapa Dahlia Teck? Wooo berita panas malam ini apabila blogwalking ternampak pasal skandal baru awek Khairul Fahmi Che Mat (KFCM) iaitu penjaga gol nombor satu Malaysia. Lagi mengejutkan apabila gambar Dahlia Teck ini sudah tersebar. Gilaa ahhhh!
Isu panas khairul fahmi che mat curang dan sudah ada skandal atau kekasih baru bernama dahlia teck. Khairul fahmi baru-baru ni sudah tidak begitu mesra dengan tunangnya Aimie  Harmelia. Dipercayai skandal baru tersebut merupakan punca kepada masalah perhubungan mereka. Tunangnya juga meluahkan rasa tidak puas hatinya di laman facebook mengenai sikap khairul fahmi yang semakin teruk. Khairul fahmi juga didakwa telah pun kantoi selalu keluar makan bersama skandal baru, Dahlia Teck sambil berpegangan tangan. Selain tu, khairul fahmi juga didakwa belikan kasut baru untuk dahlia teck.
Hubungan Khairul Fahmi Che Mat dan tunangnya Aimie Harmelia sedang dilanda masalah sehingga melarat ke facebook Armie dan Dahlia Teck ini dikatakan punca hubungan diaorang retak. Rasanya bila bergaduh, seeloknya diselesaikan secara elok dan lagi manis kalau hal melibatkan keluarga ini tak manis diperbesarkan dalam ruangan social. Yela, dah masuk facebook, rasanya akan mengeruhkan lagi keadaaan.
Elia atau juga dikenali sebagai pemilik blog jejariruncing ini seakan bengang dengan apa yang berlaku dan sewaktu melilau – lilau dalam blog jejariruncing.blogspot.com, hanya doa yang dihadiahkan supaya semuanya kembali pulih. Malam esok akan berlangsungnya perlawanan Malaysia menentang Singapura dan diharapkan apek bersedia dan mempamerkan persembahan yang mantap.
diharapkan juga kisah ini tidak akan menekan khairul fahmi berikutan esok adalah hari penting jika beliau diturunkan k.raja gobal.berbincanglah secara baik supaya semuanya berjalan lancar.

Jangan Lupa Bagi Backlink : GAMBAR DAHLIA TECK SKANDAL BARU KHAIRUL FAHMI CURANG | illustrasiaku.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan