Jumaat, 11 November 2011

ANTARA PERSONALITI TAMPIL PENUH BERGAYA

ANTARA PERSONALITI TAMPIL PENUH BERGAYA

1-SUHANA
Nama yang sinonim di pentasperagaan dan majalah tempatan.Punya ketinggian dan wajah eksotik,Suhara menempa kerjaya besarsebagai model terkenal tempatan.Punya gaya dalam kelas tersendiri,cinta Suhara dalam bidang fesyenterlalu mendalam. Lantas beliau kinimemiliki butik aksesori mewah dibawah label, Suhara Jewel Art.
2-CAMELLIA
Kelibat sosialista, Dayang NoorCamelia Abang Khalid atau namakomersilnya, Camelia bergayasetanding selebriti popularantarabangsa ini sentiasa meraihtumpuan. Kelebihan raut wajah jelitayang dimiliki serta keperibadiannyayang tersendiri membuatkannyasering dijemput menghadiripertunjukan fesyen di luar negara.
3-NANCY PELOSI
Di dalam satu undian, Nancy Pelosi, memegang jawatan sebagai Speaker of the United States House of Representatives. Nancy Pelosi sering dilihat mengenakan sut dari jenama Armani. Kombinasi warna sesuai tona kulit dan gaya membuatkan dia diletakkan sebagai wanita paling bergaya dalam bidang politik.KIM KARDASIAN

Mempunyai pakej sebagai seorang wanita sempurna. Dalam gaya penampilan yang trendy, anggun danseksi, tidak hairan Kim Kardashian mempunyai label minyak wanginya sendiri, bertindak sebagai chief fashion stylist for Shoe Dazzle,bergabung bersama adik-beradiknya mengeluarkan aksesori Kardashian’s Armenian Jewelry, butik pakaian dengan label D-A-S-H dan K-Dash,terbaru koleksi cermin mata hitam Kardashian Glamour Tan.
4-KIM KARDASIAN
Mempunyai pakej sebagai seorang wanita sempurna. Dalam gaya penampilan yang trendy, anggun danseksi, tidak hairan Kim Kardashian mempunyai label minyak wanginya sendiri, bertindak sebagai chief fashion stylist for Shoe Dazzle,bergabung bersama adik-beradiknya mengeluarkan aksesori Kardashian’s Armenian Jewelry, butik pakaian dengan label D-A-S-H dan K-Dash,terbaru koleksi cermin mata hitam Kardashian Glamour Tan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan