Rabu, 2 November 2011

Perempuan Paling Kuat Di Dunia (Otot Vagina)

Rekod baru bagi kategori mengangkat beban menggunakan kekuatan otot vagina dinobatkan kepada Tatiana Kozhevnikova (42 tahun) yang berasal dari Rusia yang mana berjaya mengangkat beban sebanyak 14Kg. Kejayaannya mencatatkan nama dalam Guinness Book of World Records melalui kategori yang paling pelik ini dicapai setelah 15 tahun berusaha melatih otot vaginanya. Rekod ini dipecahkan yang mana sebelum ini rekod itu memang rekodnya sendiri.
“Setelah saya memiliki anak,otot vagina saya sangat lemah.Lalu saya mencari penyelesaian dengan membaca buku-buku tentang ‘Dao’ dan mengetahui bahwa perempuan zaman dahulu mengatasi masalah ini dengan menggunakan bola-bola kayu, ” katanya. Sejak saat itu Tatiana Kozhevnikova melatih otot alat kelaminnya dengan menggunakan bola kristal. “Anda memasukkan salah satu bola di vagina,yang memiliki tali yang melekat dengan sedikit pengkait pada bagian paling akhir. Anda menempatkan bola pada alat kait tersebut.”
“Latihlah otot vagina anda lima menit setiap hari,dan hanya dalam satu minggu Anda akan dapat memberikan kenikmatan yang tak terlupakan pada diri Anda dan pasangan anda disaat berhubungan intim,” katanya. Kepada yang kurang memuaskan tu sila lah cuba tips daripada juara dunia ni :)
Kongsikan di facebook anda, Terkini ada hadiah misteri menanti setiap pengguna facebook bertuah yang “share” artikle ini Perempuan Paling Kuat Di Dunia (Otot Vagina)
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan