Jumaat, 28 Oktober 2011

CINTA SEJATI

"She is one in a billion", itulah ayat yang sesuai digunakan kepada seorang wanita yang hebat ini. Cinta kepada kekasihnya amat mengagumkan. Wanita ini sanggup mengahwini kekasihnya selepas kekasihnya terlibat dalam satu kemalangan semasa bertugas dalam perang di Iraq.

Kita "salute" dan tabik springgg kepadanya. Cintanya tidak berubah atau tergugat walaupun kekasihnya berubah wajah dari kacak menjadi buruk dan hodoh. Inilah wanita yang berhati dan berjiwa besar. Cintanya cinta yang sangat agung yang jarang ada pada wanita lain.

Sanggupkah anda mengahwini kekasih anda yang dahulu kacak tetapi kini mukanya cacat dan hodoh akibat kemalangan yang tak dijangka? Adakah anda sanggup tidur sebantal dan bangun disampingnya yang muka macam monster sepanjang hayat? Atau pun pada suatu malam anda sedang bermimpi dikejar hantu pocong tiba-tiba anda terjaga dari mimpi dan terkejut pula dengan muka suami yang menakutkan. Adakah perasaan ghairah dan berahi anda akan teransang dengan wajah begini? Semua jawapan hanya anda sahaja yang dapat menjawab.

Ada lagi ke wanita seperti ini ? Kebanyakan yang dah kahwin pun lari meninggal suami yang baru sakit lumpuh atau bankrapsi selepas bisnes gulung tikar, belum lagi cacat teruk seperti ini. Jadi sekarang baru anda tahu dan erti, apa itu "Cinta Sejati" setelah melihat pasangan ini. 



Sebelum kemalangan.

  


Dia adalah salah satu wanita di dunia sejauh yang kita boleh melihat. Ini adalah cinta sejati. Bukan?

.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan