Khamis, 23 Februari 2012

Gel rambut formula mengatasi kelemumur




SAMA seperti perempuan, rambut juga penting bagi lelaki. Golongan lelaki juga begitu mementingkan penampilan rambut mereka agar sentiasa kemas dan bergaya.
Justeru, penggunaan krim atau gel rambut dilihat begitu sinonim dalam kamus hidup mereka sebagai bahan pemudah menggayakan pelbagai jenis fesyen.

Tidak hanya mempunyai fungsi sebagai pelengkap gaya, malah kini terdapat juga krim atau gel rambut yang menawarkan pelbagai formula bagi mengatasi masalah yang biasa dihadapi seperti kelemumur, rambut gugur dan terbaru perlindungan daripada sinaran ultraungu (UV) sepanjang hari.

Jenama Safi turut memperkenalkan rangkaian produk penjagaan rambut, Safi Men yang dicipta khas untuk memudahkan kaum lelaki menggayakan mahkota mereka, sekali gus dapat membantu melindunginya daripada sinaran UV.


Dirumus tanpa alkohol, ia juga mengandungi multivitamin bagi membantu menguatkan struktur rambut agar tidak mudah gugur ketika menggayakan pelbagai fesyen terkini.

Rumusan perlindungan UV, multivitamin dan mentol pada penghasilan gel rambut kawalan efektif membantu memberikan rambut lebih sihat dan tidak meninggalkan sisa yang merosakkan penampilan.

Gel itu sesuai digunakan bagi menggayakan rambut yang lebih ranggi dan berani, khusus bagi mereka yang ingin mencuba pelbagai jenis fesyen terkini setiap hari.

Bagi lelaki yang bergerak aktif, pemakaian gel rambut kawalan ekstrem tampak lebih sesuai untuk membantu mengekalkan gaya yang lebih sempurna agar bebas sepanjang hari.

Untuk tampil segar dan bersahaja dengan gaya rambut ringkas, sapuan krim rambut formula biasa membantu memudahkan pengurusan rambut.

Walaupun ringkas, kekemasan rambut yang ditampilkan sesuai digayakan untuk ke pejabat atau bersantai bersama teman pada hujung minggu.

Berbeza bagi lelaki yang inginkan kesegaran dan kemasan berpanjangan, penggunaan krim rambut ZPT membantu mengurangkan kegusaran terhadap masalah kelemumur.

Rumusan perlindungan UV, multivitamin dan mentol serta kawalan antikelemumur ZPT membantu menyegarkan rambut agar tidak kelihatan kusam.

Keunikan rumusan gel rambut H2O berasaskan air pula membantu menjadikan rambut terasa lebih ringan sesuai untuk lelaki yang ingin bergaya santai.

Ia tidak melekit dan membantu memberi kesegaran sepanjang hari untuk kekal sihat serta kemas dengan penampilan rambut sempurna tanpa meninggalkan sisa yang merosakkan gaya.

Kesemua rangkaian penjagaan rambut Safi Men itu boleh diperoleh di pasaran bermula pada harga RM3.90.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan