Jumaat, 24 Februari 2012

David Teo Hadiahkan Gelang Berlian Kepada Lisa Surihani

Tahniah buat pasangan Yusry Abdul Halim dan Lisa Surihani yang telah selamat di ijab kabulkan sah sebagai suami isteri. Di majlis perkahwinan mereka turut hadir Penerbit yang tidak asing lagi iaitu David Teo. David Teo sempat menyampaikan serangkap pantun buat pasangan suami isteri ini.
Hadiah Gelang Berlian Untuk Lisa Surihani1,2,3,4,
5,6,7,8,
Lisa Surihani & Yusry kasi rapat-rapat,
Nanti dapat Baby tahun depan.
Itulah pantun 4 kerat khas dari David Teo yang membuatkan para hadirin ketawa. Sejurus selepas selesainya mereka berdua diijabkabulkan, kehadiran David Teo juga merangkap “bos besar” kepada Lisa Surihani telah menarik perhatian ramai rakan media. Apa tidaknya, perkahwinan Lisa Surihani & Yusry umpama penyatuan dua buah syarikat produksi terbesar di Malaysia, iaitu KRU Studios dan Metrowealth International Group (MIG).
Insan mana tidak rasa bertuah pula kan? Lisa Surihani telah menjadi orang yang paling beruntung sekali selepas dinikahkan, David Teo hadir bersama isterinya dan telah menghadiahkan seutas gelang berlian kepada Lisa Surihani. Yusry turut menerima sekotak kecil hadiah, namun hanya Lisa yang mendedahkan kepada media selepas disuruh David.
Hadiah Gelang Berlian Untuk Lisa Surihani
Untunglah empunya badan, kepada para peminat semua, mari kita mendoakan yang terbaik untuk mereka berdua ya!

1 ulasan:

Catat Ulasan